Friday, October 9

kehidupan...INtI...bosan ker?

INTI..satu nama yang penuh kebosanan...ish2..xbaik ckap cmtu....

tpi ni realiti kot..dah lah jauh dari KL,apetah lagi nak dbndingkan ngn kuala terengganu...

tgok2 budak2 nie pun dah tau inti bosan..sorg nie tgok movie,sorg ni tido,sorg ni main game,sorg ni jdi zombie fighter....nampak sgt xda aktiviti outdorr..semua terperap kat bilik je...kalu ad pun,apa sgt..futsal,basket,assalam,tyk,bondi,palma,bbn..pe aku merepek pasal kedai makan nie...

adakah ianya satu hakikat yg INTI ni bosan atau adkah ianya khayalan n emosi aku atau korg je yang xnak ngaku,pakat nak kenakan aku sorg2 kat sini...

2 comments:

XIII said...

study r,
baru x bosan..
hehe

+fairuz izyan+ said...

inti x bosan la..okey la kot..
bersyukur ckit..:D haha..

nnt dh tinggalkn inti br rase rindu nk balik inti..